Můžete se registrovat dubnové do výzvy! Jaká jsou pravidla?

Autor: Petra Běnková
01/03/2024

Chladné zimní teploty jsou už za námi a dubnová výzva 10 000 kroků naopak před námi. Akce potrvá po celý duben, už teď se do ní můžete registrovat. Připomněli byste si rádi zákonitosti výzvy a pravidla? Pojďme na to!

Chci se přihlásit do výzvy, jak na to?

Abyste se mohli do výzvy zapojit, musíte si vytvořit účet na portále 10 000 kroků, popřípadě se přihlásit do již existujícího. Můžete si zřídit běžný, nebo premium účet s výhodami navíc.

S premium účtem budete mít hned několik výhod oproti běžnému členství. Budete moct porovnávat své výkony s předchozími výzvami, sbírat virtuální odznáčky nebo si založit tým a stát se jeho kapitánem. Na konci výzvy si budete moct rovněž stáhnout svůj Kalendář zážitků jako účastnický list. Premium účet vás vyjde na 250 korun, jeho koupí přispějete na zajištění fungování výzvy a rozvoj aplikace. Pokud se účastníte s běžným účtem, máte výzvu zcela zdarma!

Po přihlášení do profilu přejděte do “Správy účtu” a zadejte do něj základní údaje jako je vaše jméno a příjmení nebo email. Zvolíte si rovněž svou osobní výzvu - vzdálenost, jakou chcete za den ujít. 

Zúčastnit se můžete buď jako jednotlivci, nebo být součástí týmu (kamarádů, kolegů, se svojí rodinou, partnerem či partnerkou). Můžete vytvořit firemní tým, školní nebo například třígenerační. Tým může založit účastník s premium účtem, který se stává kapitánem týmu.

Jak mám postupovat během výzvy?

V průběhu výzvy choďte nebo běhejte a snažte se každý den splnit svoji osobní výzvu. Body získáte za nahrání aktivit – chůze, běh, nordic walking. Svou aktivitu můžete zaznamenat na libovolném zařízení (krokoměr, FIT náramek, SMART hodinky, mobilní aplikace) a nahrát ji můžete maximálně 3 dny zpětně (jednorázovou, nebo celodenní).

Nejjednodušší je nahrát aktivitu pomocí aplikace 10 000 kroků.

Jak nahrát aktivitu přes aplikaci?

Pokud chcete soutěžit, musíte aktivitu monitorovat na svém zařízení (krokoměr, FIT náramek, SMART náramek, mobilní aplikace) a nahrát v podobě printscreenu do svého profilu. Pokud soutěžit nechcete, nemusíte přikládat důkaz v podobě fotky obrazovky.

Nahrát můžete:

  • celodenní aktivitu – chytré hodinky vám celý den počítají kroky (nahrát můžete pouze jednu denně)
  • jednorázovou aktivitu – jdete na procházku a během ní si pustíte záznam (můžete nahrát více jednorázových aktivit denně, ale nesmí se překrývat)

Jednodušší vkládání aktivity pro seniory

Účastníci starší 65 let mají nahrávání aktivit zjednodušené – nemusí své aktivity dokládat screenem obrazovky (stačí napsat počet kroků), můžou vkládání aktivit svěřit jinému účastníkovi. Senioři jsou spolu s lidmi s nadváhou zvýhodněni také bodově, vyplatí se tedy mít je ve svém týmu.

Více informací o vkládání aktivity

Kalendář zážitků i vlastní zvířátko

Každý účastník si může nastavit svou vlastní osobní výzvu – jakou vzdálenost se pokusí každý den výzvy zdolat. Po celý měsíc se tak může snažit stát zvířátkem, které bude zároveň jeho souputníkem.

Po celou dobu výzvy můžete nahrávat fotky do svého Kalendáře zážitků a vytvořit si tak krásnou vzpomínku na dny plné pohybu. Účastníci s prémiovým účtem si mohou na konci výzvy vygenerovat svůj účastnický list, který bude obsahovat fotky z Kalendáře zážitků – list si pak mohou stáhnout do počítače nebo třeba pověsit na nástěnku. 

Sběratelé, třeste se, čekají na vás virtuální odznáčky.

Můžete získat odznak krokaře, pravidelného chodce, rekordmana, ale také můžete ziskem odznaku oslavit světový den kreativity a inovací, mezinárodní den památek a sídel nebo den zdraví.

Souhrnné statistiky v profilu

Rýpete se rádi v číslech a porovnáváte své výkony? Pak určitě oceníte souhrné statistiky, díky kterým budete mít dokonalý přehled nad svým výkonem.

Ve svém profilu najdete, kolik kroků jste který den ušli, jak se vám daří v plnění osobní výzvy nebo jaký je váš denní průměr. Můžete dokonce porovnávat i své dosavadní výkony s těmi v předchozích výzvách.

O soutěži, aneb 7 principů výzvy

Chcete více pravidel? Naleznete je zde

Aktuality

Generální partneři

Hlavní mediální partner

Hlavní partneři

Mediální partneři