190 let - Dlouhá a úspěšná historie

Generali Česká pojišťovna představuje moderní finanční institucí se silnou znalostí českého trhu a mezinárodním zázemím. Její kořeny sahají hluboko do 19. století.

26 % - Jednička na trhu

Velikost pojišťovny a její stabilita zaručují, že Generali Česká pojišťovna bude za všech okolností schopná dostát svým závazkům. Stejně jako přinášet zásadní technologické inovace i rychlé a profesionální služby.

7 500 000 - Spolehlivý partner pro klienty

Miliony klientů si nás vybraly a spoléhají na nás. Spravujeme téměř 7,5 milionů smluv, které zajistí rozsáhlou pojistnou ochranu v případě nepříznivých životních situací. Klienti tak mají k dispozici nejen kvalitní pojištění a srozumitelné služby, ale také rychlé a efektivní vyřízení škod.

550 - Prodejní místa na dosah

Generali Česká pojišťovna je snadno dostupná napříč celou Českou republikou, a to nejen ve velkých městech, ale i v těch menších. Naši odborníci jsou připraveni pomoci klientům s řešením jejich specifických potřeb.

Kvalitní, značkové výrobky a především kultovní tričko s potiskem UAX®. Materiál: 100 % bavlna o gramáži 180g/m2 v široké škále barevných provedení 34 barev, které díky perfektní technologii výroby drží tvar a jsou i po několika letech nošení stálobarevná.

Tričkamikinytaškyhrnkypolštářeručníky a další produkty značky UAX® v top kvalitě, které jistě potěší všechny účastníky výzvy!

Pořiďte si oblečení s motivem osobní výzvy z dílny UAX. Tato ryze česká firma, šije oblečení v přírodně rozmanitém Poodří. Zakládá si na kvalitní práci, materiálu i barvách, které jsou k výrobě použity. Můžete si tak být jisti, že oblečení neputovalo v kontejnerech přes půl světa, že ho nešily děti, že použité barvy jsou zdraví nezávadné a že ho nebudete muset za rok vyhodit. Originální obrázky jsou vytvořeny designerém a majitelem firmy Radkem Leskovjanem, který je zároveň jedním z ambasadorů Výzvy 10 000 kroků. Účastníci tak mají na nákup speciální 20% slevu (slevový kód je KROKY20) 

V případě zájmu, je možné s UAX domluvit týmová trička s doplněným logem města, firmy, školy nebo týmu - stačí napsat na fish@uax.cz 




Kemp ZELENÉ ÚDOLÍ S BAZÉNY leží v obci Mladějov v Čechách, 5 km od města Sobotka, s výhledem na Trosky, v srdci Českého ráje, v údolí, které obklopují lesy.

Rekreační komplex svou dispozicí, zázemím a polohou poskytuje ideální podmínky pro školní výlety, pro pořádání dětských táborů, škol v přírodě, nebo trávení aktivní dovolené.

V okolí naleznete mnoho turistických zajímavostí! Trosky (4 km), lovecký zámeček Humprecht (5 km), Prachovské skály (4 km), Sobotka (5 km), Hrad Kost (8 km), Zámek Hrubá Skála (10 km) a mnoho dalších památek. Zároveň zde vede cyklistická stezka. 
https://www.kempzeleneudoli.cz/


O2 Czech Republic a.s.

O společnosti O2 Czech Republic a.s.

O2 je největším operátorem na českém trhu. Hlasové, internetové a datové služby poskytuje zákazníkům od domácností přes malé a střední firmy až po velké korporace. O2 vždy nabízí ty nejmodernější technologie. V současnosti buduje síť páté generace (5G), kterou jako první spustilo v reálním prostředí. O2 je zároveň největším poskytovatelem internetu pro domácnosti a firmy, který nabízí na 99 % adres. Fixní připojení nejlépe funguje v kombinaci s modemem O2 Smart Box, který O2 vyvinulo ve vlastní režii.

Se svou službou O2 TV je největším provozovatelem internetového televizního vysílání v Česku. Pro své zákazníky O2 nakoupilo řadu exkluzivních sportovních práv a díky tomu nabízí nejatraktivnější sportovní obsah na českém trhu.

Společnost patří k největším hráčům v oblasti hostingových a cloudových služeb, stejně jako v oblasti managed services a ICT. Vzhledem k tomu, že se trendy v telekomunikačním odvětví významně mění, zaměřuje se O2 rovněž na vývoj a nabídku jiných než tradičních telekomunikačních služeb. K nim patří zejména finanční služby jako pojištění zařízení či cestovní pojištění v mobilu.



VoXX - sportovní kolekce ponožek, podkolenek a funkčního prádla.
Jedná se o výrobky zaměřené pro pohyb i volný čas, z nabídky si můžete vybrat pro každý druh sportu.
Používané materiály a technologie výroby odpovídají vždy konkrétnímu druhu použití a zátěži, pro kterou je výrobek určen.


Průkopník elektronické distribuce mluveného slova v Česku, který nabídl majitelům chytrých telefonů možnost poslouchat audioknihy v nefyzickém formátu prostřednictvím mobilní aplikace již v roce 2011.
Audiotéka věnuje pozornost i rozvíjení možností čerpání audio obsahu ve vztahu s technologickým pokrokem, a to vývojem funkcí aplikace Audioteka a její konektivity s dalšími zařízeními (Android Auto / Apple Car Play, Google Chromecast).

V aplikaci Audioteka mohou posluchači od roku 2021 také využít poslechu v předplatitelském modelu Audioteka Klub, který nabízí kombinaci volného přístupu k předplacenému katalogu titulů a členské slevy na celou nabídku. Účastníci výzvy si mohou audiotéku v dubnu a říjnu vyzkoušet.





FN Olomouc je první nemocnicí, která se přihlásila k výzvě 10000 kroků. Pohyb a zdraví jdou k sobě. FN Olomouc nechce jen léčit, ale také podporovat prevenci. Při chůzi se posiluje srdíčko, spalují se přebytečné kalorie a neničí se si klouby, což se může stát při běhu, hlavně pokud má člověk nadváhu. Podle lékařů navíc pravidelná chůze představuje účinnou ochranu před takzvanými „nemocemi životního stylu”, kam patří mimo jiné diabetes 2. typu, rakovina tlustého střeva, ale i třeba deprese . Při chůzi se vyplaví stresové hormony, za odměnu se pak ten, kdo vymění hodinku před televizí nebo počítačem, bude cítit svěží a nabitý energií.



Firma SONNENTOR věří, že pouze udržitelné podnikání má budoucnost. Proto od samotného začátku staví na pevných základech. Pracují s ohledem k životnímu prostředí, volí lokálnostkompostovatelnost a zakládají si na zdravém selském rozumu.  Udržitelnost dává jejich podnikání smysl, nevnímají ji však jako „něco módního“, být „bio“ je pro ně přirozenou součástí, dělají to již více než čtvrt století. Souladem s přirozeným koloběhem chtějí inspirovat také okolí a ukázat, že se zkrátka dá podnikat jinak.

Když jí milujete, není co řešit a pokud náhodou ne, tak vězte, že pod značku Kofola patří spousta dalších značek, které většina z vás pravidelně popíjí. Schválně se podívejte, které všechny značky pod Kofolu patři: https://www.kofola.cz/produkty



ZDRAVÁ LAHEV® na pití - česká kvalita R&B Mědílek

ZDRAVÁ LAHEV® je ideální lahev na vodu, studené i teplé nápoje, kterou si během několika let ověřilo a oblíbilo již mnoho maminek, dětí a sportovně aktivních lidí, kterým záleží na vlastním zdraví. Jako lahev na pití skvěle slouží při každodenním používaní a pomáhá tak dodržovat pitný režim.

Zdravé lahve jsou vyrobeny z bezpečného medicínského materiálu, speciálně vyvinutého pro zdravotnictví, díky kterým získávají oproti běžným lahvím značné výhody.

Zdravá lahev je jen jedna! Je to lahev na pití s mnoha výhodamioriginálním designem a širokým výběrem.

Autonapůl je první český carsharing s ambicí propojit postupně všechna větší města v České Republice.

Každý náš uživatel již teď může libovolně využívat sdílené vozy v BrněPrazeLiberciPlzni, OstravěOlomouciHradci Králové a Pardubicích.

Naším hlavním cílem je nabídnout jednoduchou, výhodnou a ohleduplnou službu mobility. Ten, kdo potřebuje auto jen občas, má díky carsharingu k dispozici různorodý vozový park a může si tak ušetřit mnoho starostí a peněz. Jeden sdílený automobil Autonapůl dokáže díky efektivnímu využití nahradit až 15 soukromých aut. Soukromě vlastněné auto je typicky používáno zhruba 5% času, zatímco sdílená auta 30-50% času.

Pomáháme tak šetřit životní prostředí snížením emisí a snížením potřeby parkovacích míst. 

Generální partner

Hlavní partneři

Partneři

Mediální partneři

Spolupracujeme