Dejte, prosím, aplikaci ještě šanci.

06/10/2023

Od začátku výzvy dochází k výpadku služby, následkem toho vznikají problémy s fungováním aplikace i webového portálu 10000 kroků. Komunikujeme s dodavatelem služby a urgentně řešíme všechny komplikace, odpovídáme na vaše e-maily a i nám z toho jde hlava kolem. Uvědomujeme si, že taková situace může vést ke ztrátě důvěry v technické řešení, jehož cílem má být zjednodušení zadání.

Děkujeme všem, kteří pomáhají s vyladěním a taky těm, kteří mají trpělivost.

Než se situace vyřeší na straně dodavatele, stále nabízíme možnost zadávání aktivit přes webové rozhraní.

Přinášíme vyjádření dodavatelské společnosti, které by mohlo odpovědět na mnohé z vašich otázek. Níže pod textem naleznete detailní technický rozpis požadavků na opravu do nové verze iOs 1.5.3.


Vyjádření dodavatelské společnosti MagicWare:

U Android verze mobilní aplikace nyní dodavatel pracuje hlavně na bezproblémové funkčnosti starších verzí systému Android (8, 9, 10) a podpoře různých prohlížečů potřebných pro připojení např. ke Garmin Connect a Google Fit.

iOs aplikace bohužel neprošla testováním v předvýzvě a spuštění nové verze pak neproběhlo vůbec hladce. Náš dodavatel se za tuto situaci velice omlouvá, intenzivně pracuje na opravách a pravidelně uvolňuje nové verze s mnoha vylepšeními.

Dejte, prosím, aplikaci ještě šanci, ověřte si, že máte verzi 1.5.2 nebo novější, a nalezené chyby prosím hlaste na e-mail desettisickroku@magicware.cz, kde se Vám bude tým podpory ochotně věnovat a zkusí vše vyřešit.

1. 10. a 2. 10. (ale zčásti i 3. 10.) měla služba Garmin Connect globální výpadky, které nesouvisely s aplikací 10000 kroků, dle vyjádření společnosti Garmin by nyní již mělo být vše v pořádku.

Kombinací telefonů, zdravotních platforem a zařízení je velké množství, a někdy není snadné (či dokonce možné) zajistit hladký přenos aktivit na portál 10000 kroků.

Google Fit velmi často korektně nefunguje se zařízeními Zepp a Amazfit, případně s daty přenesenými aplikací HeathSync.

V Apple Zdraví je zase nutné mít správně nastavené pořadí připojených zařízení. Při synchronizaci také mohou vznikat prodlevy, protože telefony se sami rozhodují, kdy dovoli aplikaci poslat data na server. 

V případě jakýchkoliv nesrovnalostí nebo dotazů se určitě neváhejte obrátit na podporu aplikace na e-mailu desettisickroku@magicware.cz.


iOs verze 1.5.3 je nyní předána do Apple ke schválení, jsou v ní tyto opravy:
  • Po přihlášení, v napojení na služby někdy nejsou vidět připojené konektory. Zobrazí se až po vypnutí a zapnutí app. 
  • Po přihlášení, pokud v pravém horním menu kliknu na "Správa účtu" nebo "Správa týmů", tak se poprvé otevře stránka "Statistika". Při druhém otevření je již v pořádku.
    Toto se děje i když na titulce kliknu na vložení nové aktivity (žluté kolečko s +, vpravo dole)
  • Při odhlášení a přihlášení někdy nevyskočí onboarding (Těch 5 informačních stránek po přihlášení), aby vyskočil, musím app vypnout a zapnout.
  • Po otevření levého bočního menu a návratu zpět, horní panel zajede nahoru do horní části displeje (pod baterii a čas). 
  • V měsíčním přehledu na titulce se někdy zobrazuje 0.0 km / 13.01 bodů. Na Androidu u toho samého účtu je 12,24 km / 9,01 bodů. 
  • Když je kalendář zážitků zavřený, tak by se tam měla zobrazovat alespoň jedna řada (tak jako na Androidu).
  • Na titulce (v Můj měsíční přehled) a na Můj profil (v Osobní výzva) je kolečko s profilovým obrázkem a procentem denního splnění výzvy. Kolem toho kolečka by se měl plnit kroužek podle toho %. Takže pokud mám 25% splněno, tak je ten kroužek kolem jen z 25%. Takto je to na Androidu. Na iOS je ten kroužek vždy na 100% naplněn.
  • Na titulce by se blok "Osobní výzva" měl plnit dle splnění + by tam mělo být vidět kolik jsem ušel z denního cíle, stejně jako na Androidu.
  • Domů - Přehled - po podržení prstem na sloupečku by se měla zobrazit hodnota stejně jako na Androidu.
Aktuality

Generální partneři

Hlavní mediální partner

Hlavní partneři

Mediální partneři